heja patrik!

halloj! har precis kommit hem, patrik var awesome! hehe stod med grabbsen och hejade på haha... bamse blev lite galen vilket var kul x)
efter matchen så gick jag erik oliver jonte och markus runt lite och snacka men de började regna så de följde mig hem och sedan så cyklade oliver och erik iväg... jonte och markus kom in till mig och väntade tillls det hade slutat regna men så fort de hade slutat och de gick ut så började det regna igen haha... aja nu ska jag hoppa in i duschen sen blire att se på hannah montana haha länge sen så ska väl bli... kul? hah aja snart blire att sova ska bli skönt är rätt trött, i morgon börjar jag 9.35 så jag får lite sovmorgon! skönt! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0