feeling hot hot hot..

hejhej! idag är det måndag och måndagar är så jävla sega! :( och cornelia är fortfarande sjuk! krya på dig conne!
jag skulle direkt hem och plugga idag men neh, jag drog med oliver och erik och käka på suubway.. sen skulle jag hem och plugga, somnade istället, har typ haft feber hela kvällen! fuck my life! jag vill inte bli sjuk till helgen, det tänker inte stoppa mig i varje fall haha..
aja, jag har typ bara myst i soffan med mamma och pappa, vi har kollar på charmed de första avsnitten, haha fett old asså.. aja nu ska jag stänga av datan och sova, är helt slut och är i morgon är det redovisningar. kul att vi i gruppen har gjort något!? .. -.- haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0