feber barn

hejhej, sitter på lektion, ska snart ha redovisning. sen slutar vi! skönt! :) när jag kommer hem så ska jag sova, börjar typ bli sjuk, fyfan hade feber igår och jag fryser som fan nu! :/ aja får bli varma kläder från och med nu!
orkar inte plugga idag inte men vi har fett mycket läxa. engelska redovisning, engelska upggifter, svenska grupp uppgift, samhällskunskaps prov plus redovisning. naturkunskap uppgift, matte fyra sidor, digitalt skapande fortsätta på photoshop... ah en massa har säkert glömt något! fyfan säger jag bara..
aja nu ska jag dra, ska kolla lite på fb innan lektionen börjar ♥

Kommentarer
Postat av: Feenwick

Krya på dig! ^^

2011-09-27 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0