-

halloj! har precis kommit hem! kvällen började med att jag åkte till märsta, hann med buss tåg och buss igen, skit skönt jag trodde att jag skulle missa tåget så det var najs att jag hann med det! ..
när jag kom till Cornelia visade hon mig runt, jätte fint hus! hehe.. sen gick vi upp och snackade lite och kollade fb och så... efter ett tag blev vi hungriga så vi gjorde pizza det var riktigt gott! men vi ville ändå ha godis så vi drog till willys, där träffade vi pierre och andreas, haha påvägen hem hoppade vi in i pierres lilla moppebil, dock så satt vi i bakluckan med högtalarn mot öronen, fan va det dunkade i huvudet efter det haha.. men det var kul, men ändå så var jag lite nojig över att åka med honom hehe..
sen när vi kom hem satte vi oss med hennes familj och kollade på idol, det var mys! sen ringde mamma... då fick jag veta att en.. ah dålig sak hade hänt., så kom nyss hem från sjukhuset, men allt verkar vara bra nu så jag får väl se framåt, aja är väl lite depp nu antar jag så ska sova., hoppas att jag mår bättre i morgon bitti
godnatt ♥

random bilder från förra året då jag var i USA

(här är jag på gatorland, matar krokodiler.. sitter också på en hehe..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0