vip biljetter till twilight fan event - check!

HEJ! har precis kommit hem från en väldigt lång torsdag/fredag! gaad.
Jag och danni tåg tåget vid halv åtta in till stan, sen sprang vi till kön och märkte att vi hade nummer 78 och 79, så vi chillade slog oss ner på marken med filtar och allt, köpte varm choklad. Det var najs, senare kom christina! skit kul att se henne igen, en av mina barndomskompisar! kärlek till dig! (: sen när hon hade kommit kom linn och bella springande lite senare. Vi slog oss ner tillsammans och gick i två och två till donken för att käka eller toan. Donken blev det mycket igår -.- hemskt vare! så till middag tog jag och danni en pasta rätt istället, då fick vi röra på oss lite mer också! .. efter det kom det fler och fler människor som köade, tre killar och fem morsor som var ensama alltså twilight mammor haha pinit. aja när det började regna flyttade vi och våra "grannar" in under en tunnel där vid intersport. och sedan såg det väl ut så för oss. Vi gick runt lite och sedan satt vi i våra sovsäckar och snackade.
Men natten, den var hemsk! jag frös och allt, det var skit jobbigt men som tur så kom mami och pappi och lämnade mer filtar och täckbyxor x) haha det var fett najs! :D dock så mådde bella dåligt och spydde ett par gånger! krya på dig tjejen! det jobbigaste var paniken jag fick när allt var stängt och jag behövde gå på toa! haha sprang typ runt i en timme och letade efter något som var öppet! heh hittade en tillslut och efter det så släpptes biljetterna. massor med folk bara kom från typ ingenstans haha men jag hade ändå mina biljetter säkert. super happy i alla fall! nästa fredag kommer jag se Rob live! omg omg! haha älska livet asåå... ( stolt twilight nörd ) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0