tisdag den 11e oktober 2011 = pluggdag

tjoho! gud va duktig jag känner mig! ska fan ge mig en klapp på min egna axel! haha, idag har hela dagen varit en ända stor pluggdag :( tråkigt jag vet, men nu har jag det överstökat, hehe.. Har skrivit och pratat frågorna fram och tillbaka med mamma och pappa, det fastnade lite, så det var bra, sen skrev jag ner allt jag kom ihåg av vad vi snackat om och sedan kollade jag på frågorna till provet, och hade redan svaren då, det var faktiskt, vågar man säga det? lite enkelt haha.. trodde inte att jag skulle kunna det men nu kan jag det! hoppas de stannar i mitt huvud tills i morgon bara, får läsa igenom det på tåget i morgon bitti :) haha är rätt trögfattad så lite chockad att det satte sig så snabbt!
sen så är engelska läxan också klar, så i morgon blire redovisning :/ kul, haha komme sitta där med en text typ och bara babbla, aja får ta ett snack med johanna också..
Nu ska jag i alla fall ta en lång varm dusch och sedan lägga mig i sängen och se ett avsnitt av glee! det låter bra i mina öron, så Tjingeling! ♥


Kommentarer
Postat av: hmmm

http://www.youtube.com/watch?v=s0ujF8D6-5k&ob=av2e

2011-10-11 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0