sorority wars

halloj! ligger i sängen och ser på sorority wars... har aldrig sett den förut så tänkte se lite av den innan jag ringer elin. Idag blire promenad med Elin och hennes hundar! härligt härligt! :)
i går kollade jag på när oliver spelade match, de vann också! 4-1 så det var kul. dock så var jag inte där hela matchen -.- men vad ska man göra, nästa gång! .. sen efter det åkte jag hem, jag mamma och pappa gjorde lite fika och satt och snacka hela kvällen medans vi spelade kort, rätt mys faktiskt hehe..
nu ska jag kolla vidare, favoriten Lucy Hale är med i den här filmen! yeah! :) och på tal om det så kommer nya pretty little liars avsnittet den 13e! awesome, längtar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0