söndagen den 23e oktober 2011

hellu! sitter och kollar på VD! :D gud vilket bra avsnitt! gaad jag typ dör hih snart när syster vaknar ska jag ner och göra pröv slingan, vi pallade inte göra den igår heeh, så så snart hon har vaknat så blire färgning! wii!
dagens planer är väl att chilla, plugga, städa och slinga håret. heeh, får se hur mycket jag hinner med!
redan måndag i morgon! faktiskt så är jag lite taggad! jag har ju varit ledig fyra dagar nu, skippade ju skolan torsdag och fredag så det är najs! heh lång helg typ. Plus att det bara är en vecka i skolan sen är det lov! wii, och på fredag blire twilight fan eventet! hih
aja nu ska jag se nästa avsnitt! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0