slapp dag!

heylloo! sitter och funtar på om jag ska orka fixa mig idag. pallar typ inte göra någonting! är helt jävla död. fick nyss ett sms av syster, hon ska komma hem idag för första gången på flera månader känns det som! det är typ så också haha... hon skrev att vi skulle ha mys kväll och se på film och tjocka oss med godis! najs! hehe, ett plus var också att hon kanske skulle åka hem och hämta lite färg som blev kvar förra gången jag färgade håret. om hon pallar göra det blire slingor i kväll eller i morgon eller i värsta fallet, måndag kväll hehe! najs!
nu ska jag nog luta mig bak  i sängen och se om pll avsnittet, omfg det var awesome! blev skraj som vandligt haha x) ♥

snygga osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0