sjukling

hejhej, sitter i sängen och gör ingenting. Är helt slut idag, i morgon ska jag till sjukhuset har haft feber rätt länge nu, typ en vecka och jag är trött på det.. aja, ser inte ut som om jag kommer till skolan i morgon, men vem vet jag kanske mår bättre i morgon bitti! vill inte missa något i skolan har redan en massa läxa, och nu när jag är sjuk har jag inte orkat gjort den kaos. Nu ska jag dra ner gardinerna och sova en stund.
hoppas jag mår bättre snart -.- ♥

dagen jag tog skolfoto :) andra dagen med feber,..


Kommentarer
Postat av: Fenwick

Krya på dig! Hoppas du blir bättre! :D



Och juste jag klara inte utmaningen om du kommer ihåg. ;)

2011-10-04 @ 22:58:48
Postat av: Bella

Checka gärna in min och Kajsas One Direction novellblogg :)

2011-10-07 @ 23:40:13
URL: http://onednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0