packar för fullt..

heylo! drog till pizzerian och köpte lite käk, fick inte gå ut så länge idag, eftersom jag missar resten av skolveckan så har jag råå pluggat idag! duktigt! hhe, nu ska jag få tag i jossan, måste få tag i henne hon ska låna ut sovsäcken till mig, sen ska jag packa klart inför i morgon.
Vid nio åker vi i morgon och köar :) hoppas vi är en av de första! hehe, aja nu måste jag pröva allt jag ska ha på mig, blir tjock jacka för mig kommer frysa på natten! men då får jag krama om danni och christina haha.. ska ringa jossan nu..puss!! ♥

bilden var tagen för någon dag sen när jag var på väg till bussen. sju på morgonen najs! -.-

Kommentarer
Postat av: Fenwick

Här har vi ett riktigt fan ;)

2011-10-19 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0