om twilight fan eventet!

idag så åkte jag och tjejorna in runt tre. min pappa blev typ vår privata chaufför haha lite kul, i alla fall vi åkte in och satte oss i kön. Vi somande efter en stund och vaknade lite då och då. speciellt när en fullgubbe kom hehe, fast det kanske var innan vi somna? aja. Sen när donken öppnade så ruschade vi in dit och käkade frukost, det var chill. Sen gick vi på toa och så.
det var väl typ det som hände under timmarna innan klockan var tre. Jag och jossan gick tillsammans och sminkade oss sedan när pappa kom med ombyte till "snygga" kläder så bytte vi om och så, han tog också med sig vår packning x) .. sen efter det började vi ställa oss upp och köa. kom med på nyheterna igen, intervjuad och en massa. Jossan med, hehe. Sen när vi kom in till eventet så var det redan fulllt där Rob och Ahshley skulle gå förbi, vi fick panik sprang till andra sidan och tyckte oss in, stod längst fram sen! yeah! en framför mig men det var förjävligt med mycket folk asså! hehe..
Vi alla blev sura när en jävla turistbuss med folk från danmark, finland och norge kom och fick ta platseer före oss?! aja det löste sig ändå förutom en dryg gubbe!! i alla fall, när eventet började så kom mange makers ut som första artisten! det var najs. sen kom det en massa andra orkar inte gå in i det hela.. ni hör ändå på videon vilka de var senare ;) .. sen när de som höll i det här eventet hade drivit med oss tillräckligt länge så skriker de "welcome Robert Pattinson and Ashley Greene!" alla började skrika och jag började typ darra, asså chocken var otrolig! sen kom han bara närmare och närmare! guud asså. När han kom till mig skrev han sin autograf och log mot mig! Asså han var så snygg, snyggare är på bilderna, asså bilderna är gudomliga men i verkligenheten var han så mycket snyggare! jag sträckte fram handen medans han skrev på andra böcker och bah "omg i touched him" skrek jag, han bara skrattade och flinade mot mig. guuud! ta mig tillbaka till den stunden please???
Sen på vägen tillbaka kom Ashley, fick henne nära mig och bah "i love you Ashley" hon kolla rakt in i mina ögon och bah "aw, i love you to, you're so adorable" sen skrev hon på min bok och gick vidare, rörde henne också! heeh smög fram handen i massan av böcker, fick dock en spark, någon gick på mina fötter, en bok i huvudet hahah men allt detta var värt det.
klippet från filmen var också awesome! dock så skrek alla, inklusive mig! :D hih, alltså så hörde man inte, men jag har ju läst böckerna ett antal gånger så jag visste ju typ vad de sa.. i alla fall, idag har varit en av de bästa dagar i mittt liv än så länge! wiihoo i slutet höll jag nästan på att svimma det var så himla varmt!
Fest hos TWILIGHT!
(videon kommer upp i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0