OH MY GOD I GOT A HICKEY FROM ROBERT THAT WAS NO JOKE THAT FELT GOOD!

helluu! gaad asså, vakna för en timme sen helt slut asså! idag blire att se på film och bara chilla galet :p fan va skönt, och i en varm säng också! :D tänker typ bara på nästa fredag det är sjukt, att jag just jag kommer få se robert fucking pattinson live är ju bara sjukt! älskar honom.. gårdagens ämne var ju om honom så det var lite små kul hehe...
Nu ska jag ner och käka lite, fruktsallad typ! hatar illamåendet jag har efter donken! blää.. så ikväll ska jag typ äta pasta sallad med en massa sallad! fyfan. donken åt vi  frukost, lunch kvällsfika på och sen pommes vid 3 inatt äckligt!!! men men.. aja nu ska jag ner till köket och göra i ordning frukten. har på mig min stora gosiga morgonrock! thihi ♥

fett avis! hhaha, neh men kommer ihåg när jag såg det här klippet första gången,.. .gaaaah!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0