nytt inlägg

halloj! sitter och kollar på lite olika frisyrer. Har lust att färga håret och klippa mig så ska ta och försöka boka tid hos syster. hehe.. idag har jag varit instängd på mitt rum, pappa gjorde något i hallen på golvet utanför mitt rum och tydligen så får man inte gå på golvet fören några timmar, så jag har suutit i mitt rum och räknat ner timmarna -.- hur drygt som helst! kunde han inte sagt till mig?! neh för han trodde jag var här nere när de vara mamma :( ... det var hemskt haha.. men nu är jag ute!
Nu ska jag och mamma laga mat medans pappa fortsätter där uppe med något nytt, ska typ sova i vardagsrummet i natt.. för de han ska göra strax kommer behöva torka i typ tolv timmar, no way att jag stannar i mitt rum ikväll.. haha, så jag slaggar i soffan tror jag x)
nu ska jag som sagt laga mat, hamburgare! mumms!! :) ♥
random bilder från när jag och krillan var på fest för ett tag sen.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0