next time

hey hey! idag har det varit en lång dag, jag och krillan gick upp fyra på morgonen, tog tåget tjugo i sex och sex var vi i stan. Helt öde var det! vi gick runt och letade efter affären där de skulle ge ut armbanden men de tog ett tag! haha men när vi hade hittat dit så var det redan typ 400 hundra pers där, rättare sagt tjejer där haha.. några tjejer gick och räknade hur många vi var i kön och de var runt fyra hundra, 350 typ och där står jag och krillan, utan något att sitta på, utan någon mat (vi hade inte ätit frukost) haha så vi kolla på varandra och bah neh vi drar hem,... fem timmar i den kön hade dödat mig! tråkigt jag vet, träffade dom inte, men nästa gång åker vi tidigare med fler och mat och något att sita på.. hehe, det blir bra!
aja så när vi kom hem typ vid åtta? så la vi oss under täcket såg på pretty little liars sen åt vi la oss i sängen, gjorde en video som vi har garvat åt hela dagen! hahaha aja nu ska jag se på vampire diaries sen sova, vet inte om jag tar sovmorgon eller inte, är förbannat trött, och mår fortfarande inte bra, ledig nästan hela veckan gick typ bara i måndags och så har man varit sjuk, great. -.- hehe♥

 

nu blire vampire diaries


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0