mer av robert pattinson

hellu! idag är det lördag! hade planer men de blev ändrade, så får ta igen de under veckan! :) så senare mot kvällen vid middagstid typ ringde elin, jag elin och sarah åkte till kista och gick på bio, vi såg my idiot brother. den var väl ganska bra, vi hade störande brudar bakom oss som snackade i hela filmen typ! -.- jag sa till dom två gånger men de lyssnade inte, palla säger jag bara! haha..
Pappa, mamma och jag drog snabbt förbi video butiken och hyrde film efter bion, pappa köpte en film och jag fick hyrde tre! så nu ska jag sätta mig ner och se på water for elephants wii! har inte sett den, jag vet att jag är efter! men nu ska jag sätta mig i sängen och krypa ner under täcker, vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0