måndag idag

hejhej! sitter och ser på vd! gaad det är bästa asså, idag var jag i skolan, hade en toppen dag fick tillbaka alla prov jag haft och de såg bra ut, heeh så jag är glad. spanskan är dock en annan femma haha, efter skolan åkte jag hem käka lite nudlar och sedan träffade jag krillan, vi gick på en promenad och snackade! :) de var najs...
nu ska jag i alla fall titta klart på vd. hare bra! och det är snart FREDAG hörrni! forever happy efter fredags kvällen! att se honom live, gaad! love it ♥
jag och krillan på min sweet sixteen hehe, kärlek till dig tjejen! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

hur fick du håret så? Skit fint :D xx

2011-10-26 @ 22:13:09
URL: http://minibella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0