käk med de bästa!

heylo! sitter och funtar på om jag ska sova eller inte, är trött men pallar inte sova, jag orkar inte gå till toan och tvätta bort sminket.. hehe, fick ett meddelande av erik på fb med en väldigt fin bild på mig själv -.- fan säger jag bara! hämnden är ljuv säger jag bara om du läser detta erik! haha..
i dag var jag med syster på jobbet som sagt, vi hade de mysigt och bra. Jag gjorde lite saker som att fixa lite på hyllorna, vika handdukar det var i stort sett det jag har behövt göra annars har jag suttit och snackat med tjejorna.
(: alltid lika trevligt! jag och pappa ruschade hem och så bytte jag om fräschade till mig och sedan drog jag, krillan, elin, markus och jonte ner till thai restaurangen och käkade haha thai mat ;) antagligen! eller hur? .. efter maten blev det eftererätt också! mumms!
sen drog vi alla hem till var och en, och nu sitter jag här efter en varm dusch! mys! nu har jag bestämt mig! jag ska lyssna på musik och somna till det! fan måste till toan och tvätta bort sminket nu också, hah ett lat chey! men men det får man vara ibland! ♥ godnatt!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0