i'm just in love with you

heylo! sitter och pluggar matte! känner mig duktigt hehe.. fattar rätt mycket så till provet får jag hoppas att det sitter! nu tänkte jag lägga ner pluggandet för kvällen, helt slut! somnade aldrig efter skolan, kunde inte, tänkte bara på matten.. haha, så nu är jag lugn. Mamma ska göra ett par tal till mig nu sen när jag har gjort dem så ska jag baka! haha sugen på kladdkaka hehe.. men får se om jag palllar, annars blire bara ett glee avsnitt och sen sängen. börjar tidigt i morgon :( jobbigt, och första lektionen med matte, det är bara drygt. och nu plus prov, heeh aja .. tjingeling ♥
fattar inte att jag missade Whitney när hon var här i sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0