friends with benefits

helluu! dagen har varit bäst!
jag och danni drog till stinsen vid två och kom i tid till queen nails! då fixade vi naglarna, fan va ont de gjorde! börja blöda och jag hatar blod! :( .. hha, sen efter de så kollade vi snabbt på bikbok och gina typ.. sen skulle vi på toa och fräscha till oss lite haha, jag tar dannis puder borste (det var i alla fall vad jag trodde att det var) och drar den runt vid munnen, hahah, det var hennes rouge borste, haha jag var helt röd runt munnen, de var som en ring! det så galet kuul ut! vi garva som fan åt det, jag gick in på kicks senare och fixade till det! som tur var! haha..
efter stinsen tog vi första tåget till stan, vi gick runt lite och hade de mys! och så hämtade vi biljetterna till friends with benefits den var shit rolig! haha.. sen efter det åkte vi hem och kom hem för en halvtimme sen så ska byta om se lite på teve och sedan kanske kolla lite på spanskan, eller näh gör de i morgon, så god natt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0