fredag idag!!

helluu! kom hem för en stund sen. Idag var det en kort dag i skolan, matte provet/läxförhöret gick bra tror jag hehe, vi får väl se vad jag får på det... efter skolan åkte jag hem och sov 40 min, haha sovarn!! sen ringde jossan, då bytte jag om och drog på mig en tjocktröja, fyfan va kallt det är asså! .. sen tog jag första bästa bussen till centrum.
Jag och jossan fikade och snackade om en massa, riktigt kul! hehe.. sen kollade vi i två affärer typ. Jag köpte en ny tröja! hih, den var awesome slänger upp bilder sen.. i centrum träffade jag några från klassen också, camilla caroline och sofie och alexandra var i centrum samt pierre och christian så de var lite kul. heeh.. Efter att jag hade köpt tröjan drog vi hem. hela hemresan på bussen bestod av att se på hetingen andreas wijk!! gaaaad vilken hunk! ♥

http://publishme.se/1544075/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

jag idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0