abduction

heyloo! sitter hemma nu kom hem för tio min sen typ :) .. sitter och ser lite på teve med mamma och pappa!
dagen har varit awesome! åkte in till stan, jag och jossan gick direkt till bikbok och tittade på whitney ports collection. åh! ville köpa allt! men köpte bara en liten sak. slänger upp bilder sen.. efter bikbok gick vi till hollister, omg säger jag bara. en dröm! hehe gå dit!! .. efter det gick vi in på H&M där köpte jossan en skjorta, najs najs! efter det gick vi ut. Vi gick ner till vattnet och tog lite foton.. haha turister kom fram till oss och ville ta foton samt så filmade några snubbar oss. knas haha.. efter det tog vi en fika och sedan var klockan redan halv sex typ. då blev det bio!
den var jätte bra! se abduction, den äger. dock så satt några jobbiga brudar bredvid mig men de höll tyst på de bästa bitarna! haha.. en aweseome dag som sagt! :) ♥

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0