you put your arms around me and i'm home..

hellu! idag på ku så var det faktiskt lite segt -.- ,så jag och krillan och elin drog hem, jag sitter nu hemma och tittar på min nya tröja som jag köpte i centrum :) jätte glad för den och har redan planerat värsta outfiten, hah, jag har alltså inte mycket för mig som man märker!
nu ska jag fixa bort alla mina kläder ska fan sortera dom efter vårt besök har åkt hem till england sen ska jag sälja och ge bort en massa, får inte plats med alla kläder i mina gardrober längre!! :( haha kompispris tjejor! ;) ♥
diggar min sura grimas haha x)

Kommentarer
Postat av: Bella

asså det är lungt :) jag älskar din stil så du får gärna ge något till mig ;) <3

2011-11-02 @ 22:21:42
URL: http://minibella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0