time to sleep

hemma från halloween festen. jag och elin fixade oss hos mig sedan drog vi hem till henne och käkade middag innan jag och hon drog till bellas halloween party ;) .. det var najs och kul! vi såg skräckfilm och snackade en massa, foton också men inte så många... vid halv elva kom vi hem och då ringde oliver och erik, de ville träffas så jag träffade dom en snabbis med markus innan jag kom hem:) så det var najs, hann aldrig ta outfit bild på vad jag var :( men var cowboy i alla fall haha, har hatten skorna och kort korta skorts med rutig skjorta helt ok :) haha fick bli de, i alla fall nu är klockan halv ett typ så ska sova. är hur trött som helst! tjingeling, god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0