The last song

hejhej! sitter hemma i en varm säng och klockan är bara 14:16 hehe najs!! kom till skolan, sent eftersom bussjäveln tog forever på sig.. aja, sen så missade jag precis tåget alltså så tog nästa. så jag hade en lektion idag och fick reda på att vi inte har någon webbutveckling, eller svenska (Y) yeey! jag, conne, erik och johan drog och käkade lite sen så satt vi och pluggade lite innan vi bestämde oss för att dra oss hem. och nu sitter jag här! :) .. ska se på film, eller neh ska läsa! inte i någon skol bok inte, utan jag tänkte läsa om The Last song! älska boken/filmen! nicholas sparks äger!! hehe, en annan bok jag älskar av nicholas sparks är The Notebook, bästa ju! gråter varje gång haha..
neh nu ska jag lyssna på miley cyrus låt som hon gjorde till filmen - The Last Song och läsa samtidigt, hare bra! :) tjingeling ♥

Miley Cyrus - when i look at you


Kommentarer
Postat av: de ruu

VI pluggade du satt ju för fan bara och drygade....

2011-11-24 @ 14:53:19
Postat av: Anonym

hahahha erik då x)

2011-11-24 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0