söndagen den 20e november 2011

halihallå! kom hem för en timme sen typ.. har varit i centrum med anna och jossan eller hon kom precis när de stängde, stackarn som drog sig dit. haha, jag och anna sprang runt på Lindex och letade efter bh och sånt. jah! sen blev det fika för oss, vi åt fett mycket, haha när vi gick så var bordet fullt med grejjor kvar på bordet, vi kände oss lite tjocka. haha!
nu är det redan kväll, söndags kväll!! ska se holes igen så att den sitter och sedan ta och vila, neh lite webbutvecklings plugg! hehe sen vila.. sen senare ikväll ska jag sätta mig ner och se mulan, haha känner för att se den! älskade den när jag var liten, låten av christina aguilera är bäst! :) alla jag känner har typ sett den på svenska, utom danni då (Y)... engelska versionen rockar ju!! haha neh men det blire sen så ska jag smida planer för helgen, ska propppa in en hel massa, sen på onsdag blire fan KU! har inte varit där på ett tag så ska sjunga sen dra hem (: toppen! (Y) känns som att den här veckan kommer vara en awesome vecka, haha don't ask me why!! ^^ ♥

jag i sommras, åh härligt med en varm sol mot ansiktet! ska de vara kallt kan snön komma annars är sommaren välkommen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0