shopping, träffat söta danni, käkat, solat....

hejhej! sittter och myser i sängen, jag skippade svenskan och mötte danni vid station idag efter skolan, vi gick till centrum och käkade subway, gott! sen köpte jag ett par jeans hon köpte en kofta.. sen så köpte vi lösnaglar och satt i centrum och fixade det. yeey långa naglar igen! haha, det var lite knepigt att få av byxorna senare när vi gick och sola. men danni hjälpte mig haha, det var skit skönt att bli varm och brun,, haha okej blev inte brun men ska ligga i nu i vinter :)
sen när jag kom hem så har jag käkat och varit med mamma och pappa :) neh nu ska jag kolla i NU tidningen, det står massa om twilight i den typ så ska kolla in de nu, hare bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0