rubrik

sitter och ser på holes, pallade inte läsa boken så jag ser filmen i stället, hehe, den ska tydligen vara exakta kopian av boken, så jag ser hellre filmen! så fort jag försöker läsa blir mina ögon trötta -.- skit drygt!
ska se klart den i dag hade jag tänkt men pallar nog inte, ska se ett avsnitt av glee och sedan hoppa ner i sängen ist, I morgon har jag utvecklingssamtal.. fett najs, det betyder att jag slipper ta tåget till skolan, ska upp sent och dra på mig mjukisar sen lyssna på musik i bilen och sedan ha utvecklingssamtalet, efter det ska jag plugga någon timme eller två med erik och conne i skolan :) .. sen efter det drar jag hem, pluggar och vilar sen vid fyra möter jag danni i centrum, och så möter vi krillan vid fem! :) najs najs, ska köpa present till mamma .. aja nu ska jag hämta en skål med chips och se på glee, puss ♥
en bild på mig från när jag och krillan skulle träffa one direction, dock så gjorde vi aldrig de... haha! fail (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0