paranormal activity 3


ja filmen igår var ju läskig. Dock så satt det ett gäng bakom oss och snacka fett högt! de sa tysta till alla när det var dom som snackade -.- haha... men filmen var bra, satt med fötterna uppdragna mot mig och höll en halsduk vid min mun. Jag satt mellan conne och krillan så det kändes bra! alla skrek då och då såklart. neh jag ogillar dom där filmerna men på ett bra sett! .. haha efter filmen ville jag göra bloody mary men eftersom jag var själv så sket jag i det, men jag ska tvinga in kicki på toan en dag så ska vi göra det! haha, ikväll på ku gör vi de! wii..
aja slutet på filmen var fett äckligt! men man förstod mer om första filmen vilket var najs. (: det dåliga var ju att nästan inget från trailern fanns med i filmen, fast de kanske var bra på sett och vis aja..
jag och kicki såg en annan skräckis på trailern innan paranormal började, så snart ska vi tillbaka och se en till skräckis! hehe  (: ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0