om twiday

hejhej, vaknade nyss, är helt slut. och lite skakig när man får reda på att mamma var fem sekunder från att dö idag. :( aja ska skaka av mig känslan och hjälpa henne med maten nu.. men annars så har dagen varit bra! är grymt trött bara!!
om twiday: jag och danni mötas på station sen tog vi tåget till stan. haha det var typ redan en kö in, men vi som skulle på twiday vi hade en egen "del" av sergel för oss själva. Man fick en nummerlapp som man skulle lämna in när vi skulle äta, sen fick vi ett passerings kort, eller vad det heter, sen för första filmen fick vi gratis popcorn och dricka, gott! vilket pepp det var för första filmen, danni är så bra så vi hade de perfekta stolarna, jag lovar. skit skönt att man kunde fälla ner dom och typ halv ligga ner. awesome! alla filmer flög förbi samt middagen och alla pauser, det tog lite tid med priserna de skulle dela ut och dannis granne satt och skrek så fort jacob syntes typ.. man blev så sur!!! fast sista filmen satt hon bara och suckade under smekmånaderna och bröllopet, haha fuck jacob!! i alla fall, sista filmen var grym som sagt, allt var så bra, men vill inte avslöja något men höjpunkten med filmen var bröllopet och smekmånaden, många bra skämt också! slutet var helt jävla galet!! och det slutade fett bra, guud och när edward hörde bebisens tankar.. haha okej nu ska jag sluta, i alla fall det var en toppen dag/natt. Allt var grymt kul också, haha jag och danni köpte typ en tre popcorn och godis och massa läsk, haha tjockisar!! :D men det hör ju till när det är film x)
ska se den på fredag kanske och sedan nästa helg då det är första advent! coolt ju, men många vill se den med mig så jag ska typ se den fyra/tre gånger minst. haha! inget mig emot ;) aja nu ska jag gå, tjingeling!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0