om igår.. och idag

går dagen var awesome! jag var färdig fixad ganska så långt innan tjejmiddagen skulle börja, men jag och jossan skulle göra käk och fixa lite innan alla kom, så jag åkte dit runt tio i sex, sex. Vi gjorde fyra pizzor och bål och en massa, tände ljus... sen vid typ halv sju började alla droppa in.. det var jätte mysigt jossan! hoppas du hade en bra kväll! och är nöjd med din present från mig! det var jätte kul att komma! tack för allt hjärtat! hehe ville bara lägga in det en snabbis, sen så efter vi hade ätit snackade alla och minglade som jag gillar attt säga haha, sen helt plötsligt kommer fanny och frida och bär på en tårta, ingen fatt först vad den föreställde men sen kom de in med ett glas mjök och ställde den bredvid tårtan. Tårtan såg ut som ett stort mjölk paket, (jossan älskar verkligen mjölk därför ;) den var jätte fin, ska slänga upp bilder sen... god var den också, hehe! runt halv ett typ åkte jag hem!
Nu sitter jag i min säng nyvaken och ska se på det senaste vd avsnittet! wiie! ska ta och käka lite också, sen ska jag snacka med mamma om måndag (: .. ska vila lite innan klockan blir runt två tre, vid middag kommer Cornelia till mig! kommer bli en bra dag idag! neh nu ska jag gå, har längtat efter nästa vd avsnittet, hih ♥

bättre bild på tröjan jag hade på mig igår, den med höga tighta midjejeans som har en lång dragkedja där bak ;) fick tröjan av danni, hon är helt galen att ge bort den här, den är ju skit snygg!? tack igen söta danni! du kan få något av mig!! (för pengar ville hon inte ha, galen som sagt!) :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0