nytt inlägg

hellu! har precis käkat lite och sett på film :) nu ska jag plugga igen. Ringde mamma precis, de är ute och köper julklappar. wiiie! helgerna fram till jul känns ju fullbokade redan, den här helgen är full kan man lätt säga och nästa vet helg blire att köpa julgran och massa shopping och mys med närmaste vännerna och familj, sen nästa helg tja det börjar ju dra ihop sig till julafton asså! .. har sagt det förut och jag säger det igen! vart fan är snön!!?
blir lite sur, haha, neh men det skulle vara otroligt najs med snö just nu. speciellt när man ska köpa julgran och allt..
hehe aja, nu ska jag inte uttråka er med mina tankar kring snön. utan istället ska jag plugga samhällskunskap -.- tjingeling! ♥

random bild från förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0