mot solna snart

hellu! :) ... idag gick jag inte till skolan, mår skit! fyfan asså :( .. men ah vaknade och tittade på klockan jag stängde sedan av telefonen och la mig i sängen igen, usch det var skit jobbigt!
men mår lite bättre nu, har typ sovit hela dagen och när jag vaknade hade jag fått skit många sms x) svarade på dom, men min mobil är helt fuckad, dom levererades aldrig! -.- dags att skaffa ny mobil känner jag! :)
neh nu ska jag sätta på mig mjukis byxor och slänga på mig lite smink och sedan dra mig mot solna, haha ser typ fett blek ut och grejjor, neh men nu ska jag inte överdriva. okii, en sak jag ser fram emot är twilight breaking dawn part one!!!!! det kommer bli awesome tror jag! :) hih
neh nu ska jag packa klart och fixa till mig lite innan jag drar. puss! :) ♥

haha random bild från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0