måndagen den 14e november 2011

hellu, kom precis hem från centrum. jag träffade danni på station efter skolan, vi gick till centrum och svängde snabbt förbi ungdomsmottagningen, det tog ganska lång tid men vi satt och prata på om allt! skit skönt. sen köpte danni lite godis och sedan gick vi till bussen, vi planerade lite inför i morgon också... hade mys med dig idag danni, kärlek till dig!!
nu är jag hemma och ska göra läxa, skickar in den idag så att jag kan ta sovmorgon i morrn, skönt med tisdag! bästa dagen i veckan! wiie, jobba hemma dagar är fan awesome! .. men jag ska börja fixa mig redan vid tolv, vid två drar jag till station och möter danni, vi drar då in till stan för att käka tidig middag och sedan tagga inför twiday som börjar halv fyra! sen slutar den typ två på morgonen på onsdagen så jag kommer typ vara död. får skjuts hem och de är alltid najs! yeah, aja nu ska jag plugga och lyssna på musik, vi hörs! ♥
inte den här helgen men nästa, det är typ första advent då!? liksom, fem vecker till julafton, galet!.. vart fan är snön btw???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0