lördagen den 12e november 2011

hellu! idag vid ett halv två gick jag upp ur sängen, sen så kom bella, hon hämtade sina skor och sedan kom markus till mig, vi gick ner till ica, jag köpte lite godis, hehe och markus köpte lite blandat, sen gick vi snabbt hem för jag skulle fräscha till mig lite innan jag skulle åka till station för att möte connebanan! vi åkte till ica och handlade chips och dipp och choklad, sedan drog vi oss hem till mig, vi käkade tacos och snackade en massa! mys! (:
hon gick precis hem, tack för ikväll conne!! :) nu ska jag se lite på teve och sedan lyssna på musik tills jag somnar :) i morogn ska jag upp tidigt för att fira pappa och mama, farsdag och "kalas" för mamsen som nyss fyllt år! :) hih.. aja nu ska jag lägga mig i sängen, godnatt!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0