look at the little fishes - armpit

hellu! sitter i skolan har lunchrast redan liksom, en timme kvar på rasten yeah!!
grabbarna drog och rökte så jag och conne sitter och snackar lite, hehe.. efter rasten har vi svenska då ska vi typ bara läsa :) najs najs! sen så har jag samhällskunskap och spanska, yes spanska prov idag super taggad -.- eller inte! fick reda på det igår typ så har inte alls tränat, men det är najs .. för när jag är klar brukar man få dra, ska passa in en tidig buss då så att jag snabbt kommer till väsby, ska ju träffa sötaste danni idag! :D wiie, shopping, fika, sola och en massa girl talk ;) (Y) tummen upp för girl talk :D ♥
neh nu har jag inge mer att säga, hare bra!

bild från i sommras (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0