känns som att det är helg!?

hellu! mötte danni idag vid station klockan tre, vi gick och solade och jag måste säga, fyfarao!! va varmt de var haha men så värt det, hade lite smink så ansiktet blev inte brunt men kroppen hiiha.. hehe, jag har rand i alla fall även fast man inte är så jätte brun som danni är! hehe, är fett blek vandligt vis, hih.. i alla fall, vi solade sen var vi båda så jävla varma så vi köpte varin glass och satte oss ute och njöt av isglassen! gott ju! dock så fick vi lite blickar. haha.
Danni shoppade lite också, hehe hon köpte en sån där mössa med pälsboll som jag ska få i julklapp, kuul! :D
nu har jag duschat, sitter och käkar choklad och ser på bring it on!! yeah! den äger :) neh nu ska jag kolla vidare, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0