jag är kär i kärleken

hallåå! idag efter skolan drog jag, conne och alex till centrum. Skulle träffa danni en snabbis och sola som sagt, men neh. min plånis är borta! allt är i den plånisen! lösa pengar, mina kort. blir lite panikslagen när conne shoppade hehe.. Alexandra shoppade också! men mamma ska ge mig pengar i morgon, så har lite ångest, ku eller shopping? jag hinner kanske med båda? kanske inte hinner sjunga med alla, men men.. måste ha bh:n och trosorna, de var skit fina, sen två tröjor också! gaad ..
alex och conne ville käka på subway men jag hade inga pengar, så söta conne bjöd mig på en macka! tack igen conne ;)
nu ska jag se på holes, vi ska skriva en uppsats i morgon på boken holes, kanske ska se slutet!! hhe. OCH när jag kom hem låg skolkatalogen i brevlådan! wiiee, nu ska jag kolla in alla hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0