Is It Stealing If It’s Already Stolen?

hellu, kom precis hem överlycklig, idag var en väldigt lyckad dag. Vi åkte in efter att vi hade käkat då hämtade vi biljetterna till bion, så efter det gick vi direkt till bikbok, har hört att väskorna snart är slut i stan liksom! jag typ sprang till affären, men jag har den nu hemma i mitt rum tillammans med mina andra väskor! :D hih, sen köpte jag en mössa också dock så får jag den i julklapp, ni vet en sån där från salt med en pälsboll på toppen? skit snygg tycker jag! hehe .. sen köpte mamma lite saker och pappa bar på kassarna, haha så ska det vara! .. sen gick vi på bio, den var jätte bra! ska fan se om den! ;) heh dock inte på bion, har inte råd just nu, snart ska man börja köpa julklappar till alla, familj och vänner :P hehe..
nu ska jag ner till köket för att göra lite kvällsfika åt päronen sen ska jag läsa lite i holes, är fett sugen på att läsa den nu vilket är prima, haha, sen blire sängen för mig! redan torsdag i morgon! helt sjukt, och sen fredag, då blire att fria söta jossan! sen på lördag kommer conne till mig och på söndag hade jag planerat något typ.. komme inte på just nu i alla fall aja.. kommer bli en toppen helg känner jag!! ♥
jag i bilen på väg till stan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0