ingen sovmorgon för mig inte..

hejhej, ingen sovmorgon för mig inte! -.- vaknade vid halv åtta, eller vaknade inte precis. Jag hör ett dunk sen så kommer bamse flygandes in i mitt rum och hoppar upp i sängen och slickar mig i anskitet, fuck va jag hoppade till asså! .. jag hade ju stängt dörren för att unvika att bli väckt! haha.. men men, bamse stannade kvar en stund så vi låg i sängen och jag pratade för mig själv och gick igenom de jag ville ha i julklapp... nu så sitter jag och syster kalla och trötta, var precis ute med bamse bus därför vi är kalla :) ...
nu ska jag lägga mig i sängen och bara se på typ... disney channel, haha standard på morgonen sådär!
jag och syster! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0