idag och imorgon

halloj! kollade bloggen nyss, kul att man kämpade för att outfit bilden skulle komma upp igår så kommer den upp idag istället, aja vad ska man göra! -.-
Är hemma idag, har kommit ikapp med allt plugg, eller nästan, påväg dit, har gjort svenskan, digitalt skapande nu har jag engelska och samhälll kvar, haha små uppgifter som jag alltid tänker ta i tu med senare, men nu är jag på topp igen, hehe! ska inte hamna efter, orkar inte med allt plugg efter man har varit sjuk!
nu ska jag stänga av datan en stund och käka, se på film typ :) sen ska jag fortsätta :) wiie! ganska taggad på att plugga ?! .. juste en toppen sak som hände igår var ju att det snöade !! :D första advent med snö, okej super lite snö men ändå snö! och juste, det var hur fint som helst i stan, åk dit på kvällen. det är julpyntat typ överallt! :D mysigt var det.. ♥
kolla vilka snygga brudar!! haha
imorgon efter en föreläsning och någon lektion så drar jag med conne till kista för julshopping och efter det ska jag träffa danni, vi ska sola och snacka om helgen, hihi kommer bli mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0