halloween outfits

hellu! krills kom till mig efter middagen och vi prövade grejjer till i morgon, ska nämligen på halloween fest! fett med kul! haha.. det tog skit lång tid tills jag hittade något jag kunde ha, fick ju ta någonting hemma :P heh, krills tog också någonting hemifrån, först kom hon till mig, sen sprang vi hem till henne kollade i hennes gardrob, sen sprang vi hem till mig, och då hittade vi vad vi skulle ha. Säger inte vad jag ska vara heh, de får ni se i morgon! inte speciellt läskigt men ah det får duga. x) .. så efter en stressig kväll gjorde jag krills chips och digg och mös i sängen, vi såg waters for elephants, dock så skulle hon hem eller vi alla i mitt hus ska sova nu så vi kunde inte se klart allt :( vi hade precis kommit till bästa biten också! haha k? right!
nu ska jag borsta håret och sedan borsta tänderna. i morgon ska jag upp tidigt med alla och käka god frukost! sen blire att alla förutom jag drar in till stan, jag stannar hemma och ska träffa elin, hon ska låna lite saker av mig till i morgon kväll :) aja nu börjar det bli ett rätt långt inlägg. god natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0