choklad

hellu! kom precis hem från en promenix med jonte, jag kom hem och var super sugen på choklad, senare när mamma kom hem så hade de glömt att köpa de till mig så jag ringde jonte, vi gick ner till ica och pratade om en massa, alltid lika trevligt! hehe.. sen så på vägen hem åt jag lite choklad och sedan svängde vi förbi kicki, hämtade min kavaj där och sedan drog vi oss mot mig. Vi stod utanför mig en stund som vandligt och pratade på :) härligt härligt :)
nu ska jag kolla spanskan tydligen så har vi prov!? sen duscha, sen kolla slutet på holes, hehe så ser min kväll ut! lång och jobbig dag i morgon, men men :) .. har en massa att göra efter skolan också. kommer bli kaos! haha neh då. neh men nu har jag inget att säga. blir inga fler inlägg ikväll. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0