bästa syrran och broder från en annan moder ever!!

hejhej, syster ringde mig nyss och hade världes bästa nyheter! först sa hon att jag skulle komma till henne klar och fixad klockan fem i morogn kväll, jag bah what? haha, sen så förklarade hon mer eftersom det blev lite kans. Då berättar hon att hon (syster) jag och patrik ska laga middag, sen ska vi alla dra ut och så ska de bjuda mig på twilight breaking dawn part 1 .. åh vad överlycklig jag blev då! :D hih, de har redan köpt biljetter och allt, hehe, patrik ser fan fram emot att se filmerna, dock så säger han att han ser fram emot att se näst sista filmen för att han snart aldrig behöver gå och se dom på bio igen men men! heeh de ska vi ändra på! .. kommer i alla fall bli mys, så jag sover hos dom och inte får man glömma bamse bus! som jag ska gosa med i morgon. hih. är rktigt glad i alla fall så det kommer bli prima! :D wiiiie..
neh nu ska jag säga till mamma och pappa, see ya! ♥
(haha var tvungen att skriva på svenska - rubriken)
glad chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0