Your smile to me is brighter than the sun.

hejhopp.. vakna väl för någon timme sen. Då åt jag och kickan frukost och tog det lugnt innan hon skulle gå hem.
igår i skolan hade vi manifestation mot våld. Vi tågade från grimstaskolan till centrum och gjorde grimstadansen där. Jag var dock inte med på dansen. efter det slutade vi så jag och kickan och bellan gick till subway och tog en macka innan vi tänkte kolla lite i affärer, men jag började må dåligt så vi åkte hem istället. när jag kom hem i går sov jag innan jag skulle börja fixa mig. mamma ropade ner mig då, hehe jag och oliver var med på teve, hann inte se det så ska kolla nu på datan.. senare på kvällen vid sju tiden drog vi till sanda där oliver och mackan redan väntade. sen kom alla andra och då började fekken ;) hehe... det var skitakul! jag och oliver firade också att vi var med på teve, haha! en stund blev kickan, danni och jag lite wild and crazy men ibland blire så, det var i varje fall jätte kul, amber tog lite bilder igår så slänger upp dom när de kommer upp på fb senare idag :)

idag ska jag faktiskt bara vara hemma och ta det lugnt! skitskönt faktiskt! .. ska plugga lite och läsa och vara med mamio också så det blir en lugn dag för mig. något jag behöver ;) aja nu ska jag ner och ta något att dricka. hare bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0