fredag den 13e 2011 - a night to remember...

hellu! idag har det varit en lång dag, som vandligt. och ännu längre tog det när jag skulle till ungdomsmottagningen, fick vänta i typ 40 min för att snacka med sofia... sen gick jag och kicki till apoteket och sedan tog vi en dagens på subway igen, gott. efter det åkte vi hem. haha kicki har haft himla otur asså, på mindre än en vecka har en fågel skiitit på henne två gånger, fett synd asså! heh
när jag kom hem somnade jag, chock!? och sedan när mamio kom hem gjorde vi mat :) och nu sitter jag och pluggar no. inte kul alls, ska kolla på teve en stund nu innan jag drar mig till sängen igen! hare bra

i fredags hade jag skita kul, igen! :D så här kommer lite bilder, haha man ser absolut inte drogad ut på varje bild. nej nej..


♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0