aksara

hejhopp! idag är jag super glad! har hittat min balklänning! wihho! den är så himla fin hehe :) köpte den på aksara! där ska man kolla på klänningar skit fina, det är väl från 1000 :- och upp... den satt jätte bra i alla fall..
var inne på aksara hela dagen, först visste jag inte vilken jag skulle välja och sen visste jag inte vilken färg jag skulle ta? skitjobbigt! men det löste sig..

filmen var bra igår, första är alltid bäst men den var bra.. dock var det så himla varmt inne på salongen, fan jag  somnade nästan två gånger typ .. :/ haha men jag höll mig vaken.

nu ska jag ut med pappa och grilla, sen ska jag ner till infra med jonte och marcus och köpa något gott och efter det drar vi nog hem till jonte eller marcus :) ♥

här kommer lite bilder från i torsdags då Kickan danni och jag åkte till centrum:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0