5e maj 2011

hejhopp, sitter hos kickan och snart ska vi åka till stinsen för att kolla på klänningar till festen och skolavslutningen, hoppas vi hittar någon! :D

idag jag efter skolan var jag rädd, en bil kommer i skogen när jag ska gå hem.. så jag vänder mig om och börjar springa tillbaka till skolan, efter allt som har hänt på sista tiden blev jag lite rädd hehe. men jag springer och bilen åker ända upp till skolan bakom mig, snacka om att jag blev stressad! och sen drar jag in till skolan och efter tio minuter kollar jag ut, men då var de borta...  kickii kom och mötte mig sen ville inte gå hem ensam, hehe....

aja nu ska jag och kickan kolla på en rolig video på youtube, kanske slänger upp videon sen :) ♥ hare bra


lilla bamse :)


Kommentarer
Postat av: Jonte

baaaamse <3

2011-05-14 @ 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0