4e maj 2011

hellu, kom hem för en stund sen från kickan, efter skolan gick jag ner till hemspråk men när vi precis hade kommit ner dit får jag ett sms av kickan, vi skulle tydligen vara i skolan för att träna på dansen till niornas show, så jag och elin lämnade hemspråk och sprang till skolan... Vi kom på nya steg och har äntligen hittat vår låt, eller låten peter tyckte va bra.... aja, kom själv på några steg så det är alltid kul ;)

efter vi hade dansat drog jag och kickan hem till mig, vi hämtade lite pengar och sprang ner till ica lite snabbt för att köpa godasaker, haha har så himla ont i kroppen kunde knabbt gå hem ifrån ica asså, vi tänkte cykla och vi försökte men det vill jag inte ens gå in på, för pinit. haha, men i alla fall, efter ica gick vi hem till kickan och såg på film och glee. :) en riktigt mysig dag! precis vad jag behövde inför i morgon -.-

aja nu ska jag duscha och så, sen blire sängen för mig, är galet trött ♥

Tumblr_la7iijj1kg1qe6mkxo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0