23e maj 2011

halloj!!! idag har varit en super trevlig dag med massa roliga saker! skolan var som vandligt, okej lite var annorlunda men jag gillar det ..thihi,, och jag måste säga, kickan är för söt med "vår" kille, haha driver gumman ;) .. hade nationella prov i matte idag, det gick bra antar jag.. hade rätt och tänkte rätt så inget fel där! spanska nationella är en annan sak.. hehe.

efter skolan skulle jag och några åka och simma för att vi inte var med när skolan skulle iväg och simma, kickan hade opererat sig, och vi andra hade väl ursäkter lika bra som den.. heh.. men det blev inget bad idag, i stället åkte vi till centrum och köpte en subway macka som vi delade på och efter det tog vi bussen hem till dannis syster! det var jätte fint där och hennes hundar var bara för söta och skitroliga, jag och bellan satt och gjorde röster till allt dom gjorde as coola ju! haha

när jag kom hem satte jag mig och plugga :/ och pluggar även nu :( men snart ska jag lägga ner för kvällen och läsa i förlorad ängel! åh den är så bra..

juste sötastre DANNI är bäst, vi kommer ha den grymaste limon tack vare henne!! åka in till stan och grejjer, ha den hela kvällen! det kommer bli awesome! längtar som fan! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0